Klacht: Mijn account en die van mijn kinderen zijn zomaar geblokeerd

op 31 augustus 2016 over Supercell in de categorie Computer Games

Waarschijnlijk mag je op Samsung geen meerdere accounts hebben , dus me dochters account en meerdere waarvan er 1 max th 11 is en best een aardig zak met geld voor gems is geïnvesteerd Worden nu zonder waarschuwing perment geblokkeerd ,
Bijna 3 jaar speel ik op Mira\’s Plaze en na een half jaar nam ik er 1 bij Nu Max th 9 Xenna .. Dus eerst verdienen ze er dik geld mee en dan word het je afgenomen ?
Als het idd zo is dat je maar 1 account per tab/foon erop mag hebben zullen zeker ook een deal met de providers zodat je meer apparaten moet aanschafte .
Ik vind dit te erg voor woorden , zoveel tijd en zakgeld steek je erin en ze nemen je het van je af en nu maar hopen op reactie.
Want contact met ze maken was ook niet gemakkelijk

Ik zal mijn grootste en duurste account terug willen (Mira\\\'s Plaze). En dan mijn me Dochters account (TH9 Max , Mischa ) en Xenna (ook TH9 Bijna Max) en die van mijn zoontje th 9 genaamd WorstNightmare
De rest mogen ze houden met al de gespaarde gems erbij . Ruim 1000 gems per account stond er op :-(
En als ik dat niet krijg dan zal ik mijn visacards gegevens uitdraaien en daar mee naar de rechter stappen .want het Account is mijn eigendom .
Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen en hoop op een goeie afloop met SUPERCELL

Bedankt dat ik hier me woord mocht doen Mira M

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Supercell

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Supercell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirtje43