Klacht: Mijn abonnement opzeggen

op 06 april 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

Ik kan mijn abonnement zelf niet opzeggen, want mijn login, wachtwoord en zelfs e-mail address gebruikte om op de site te registreeren bestaan niet meer. Ik kan op de site van Lexa.nl geen contact met die bedrijf opnemen, ze antwoorden berichten niet en er is geen telefoonnummer die actief is. Ik registreerde me heel lang geleden en nooit gebruik van die pagina maakte. Elke maand wordt 9,95 Euro van mijn rekening weggehaald en ik heb geen kans om het zelf te stoppen.

Ik wil graag dat het geen geld meer van me voor niks weggenomen wordt en dat Lexa.nl op de basis van mijn gegevens mijn profiel's gegevens verwijdert en abonnement stopt.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 08 april 2013 om 11:55 geantwoord

Beste madzialena1986,

ik begrijp uit uw bericht dat u zonder succes uw automatische verlenging zelf heeft geprobeerd te annuleren, en ons nu verzoekt dit voor u te doen.

Ik heb helaas, met de door u opgegeven gegeven, geen profiel van u kunnen achterhalen op de Lexa website. Ik heb momenteel dan ook geen inzage in uw gegevens en kan u verder geen informatie geven of de automatische verlenging voor u annuleren. Om u verder te kunnen helpen, wil ik u vragen om uw gebruikersnaam en e-mailadres waarmee u zich bij Lexa geregistreerd heeft, te vermelden in een bericht naar ons Customer Care Team. Tevens wil ik u vragen om een betalingskenmerk in dit bericht te vermelden. Dit kenmerk bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer en is terug te vinden bij uw initiële betaling op uw afschriften.

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen kunnen wij u meer informatie geven en verder helpen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. U kunt uw gegevens en al uw andere vragen sturen naar ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Christine van het Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door madzialena1986