Klacht: Mieren en vorige klacht niet serieus genomen.!!

op 23 juni 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

goedenmiddag.

Ik heb 2 weken geleden ook al een klacht gestuurd naar jullie maar ik word niet serieus genomen, ik krijg netjes een mail terug dat ik binnen 10 werkdagen wat zou horen.
Helaas heb ik gewoon stomweg niks van jullie gehoord en moet ik er zelf achteraan gaan, ik vind dit echt vrezelijk storend en zeker niet klantvriendelijk van jullie.

mijn klacht was dat ik altijd met mijn gezin van 2 kinderen naar jullie parken kom, dit keer ben ik bevallen en namen we onze jongste baby van 4 weken mee om ook aan jullie park te wennen.

echter is dat helemaal niet goed bevallen omdat onze caravan VOL zat met mieren, en niet normaal vol maar echt vrezelijk vol.
mijn baby heeft meerdere keren mieren in zijn melkfles gehad en mijn outste zoon zat helemaal onder de bultjes omdat heel zijn bed VOL zat met die beesten ( schijnbaar allergie voor)

en ik snap best dat er wat mieren kunnen zitten maar niet zo veel als dit!!

en als we dan er nog eens zelf achteraan moeten gaan om te hopen dat onze klacht serieus genomen word krijg ik te horen dat je niks tegen mieren kan doen dat dat dier onvriendelijk is, maar mieren in de fles van me kleinste en me outste onder de bulten kan wel.

Home

Wanneer ik normaal antwoord kan krijgen en er niet zelf achteraan hoef te gaan !
en wellicht een compersatie met een weekend/midweek weg om de kinderen wel een leuk weekend te kunnen laten beleven.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht mevrouw stegeman

9 maanden geleden - Ik zie wederom geen oplossing. Alleen afsluiting dossier

Heeft op 23 juni 2016 om 13:13 geantwoord

Er word geen oplossing gegeven.

Bericht van

9 maanden geleden - Er is een oplossing gegeven per mail en u een compensatie geboden. Deze mail heeft u via het klachtensysteem ontvangen

Bericht van

9 maanden geleden - Via de mail is er contact met u opgenomen. Daarbij is u een compensatie geboden.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw stegeman