Ik kon niet om een software update van het miele comi magnetron/oven H7840BMX heen en voerde deze uit. Het apparaat liep meteen vast en ik kon niets meer. Ik belde met de miele service, die meteen een monteur regelde want... Lees meer
Een kookplaat van Miele gekocht. Kat haalt het veiligheidsslot eraf met zijn kattenpootje. Een kinderhand of een kattenpootje kan het slot er binnen no time af halen. Levensgevaarlijk! Miele zegt dikke vette pech, succes met de plaat! Zeer slechte en... Lees meer
We hebben een zogenaamd 10 jaar servicecontract met Miele en ca. 18.000 euro aan apparatuur geïntegreerd in domotica-systeem (Combi-Stoomoven, Combi-Oven, Koffiezetapparaat, 3x warmhoudlade, vaatwasser, droger en wasmachine). Allemaal van het meest luxe type.
Door een administratief foutje is het 10... Lees meer
Leveringsdatums niet nakomen en ook niet verwittigen Lees meer
Aan het eind van een ontkalkingsbeurt kreeg ik de melding: Leeg opvangbak.
Dit heb ik gedaan en daarna kreeg ik : plaats de opvangbak terug en druk op OK.
Nadat ik dit gedaan had was er geen beweging meer in de... Lees meer
Hoge druk stoomtoestel Miele aankoopprijs 3700€.
Na 6 maand reeds problemen om het toestel te ontkalken.
3 x een technieker moeten inschakelen om toestel te ontkalken, met telkens een verschillende uitleg om het toestel te ontkalken. Telkens hebben we de verplaatsingskosten moeten... Lees meer
Gerepareerd in juni 2022. ondank extra verzekering nog steeds niet afgehandeld. Cq service ontvangt Miele van ons maximaal een 1 Lees meer
Omdat als je de klantenservice van Miele belt een uur of langer in de wacht zit, meld ik mijn klacht hier:
Nadat de droger van onze oude Miele droogcombi het had begeven (‘corrosie’ volgens de monteur) zijn wij, op... Lees meer
ik heb een probleem met mijn stofzuiger blizzard cx1 model SKCF2 ik zoek daar filters voor die niet op de onderdelen pagina´s staan. ik ben in Vianen geweest daar was een vriendelijk dame die mij hielp .mar... Lees meer
Op 19 oktober 2022 mail gestuurd met foto's van roestvorming onder aan de rekken (dus geen slijtage). Geen reactie. Zelf gebeld op 26 oktober. Doorverbonden naar Ian van de afdeling Onderdelen. Klacht kwam vaker voor. Kon nieuwe rekken bestellen met... Lees meer