Klacht: middeleeuwse klantenservice

op 27 mei 2017 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na logistieke problemen bij twee maal een retourzending, heb ik over 2 maanden (ja, echt!) gedaan voor het bedrag weer op mijn rekening stond. Sterk ondermaatse service!
Want:
a) onbereikbare telefonische klantenservice, met over de 15 minuten (!) wachttijd. Als je geluk hebt wordt je er dan alsnog uitgegooid door het systeem voor je iemand aan de lijn krijgt.
b) onoplossend vermogen van de online klantenservice, na fout op fout bij ofwel Fonq of de koerier. Koerier kwam niet opdagen voor retour en vervolgens mails niet afdoende want er werd te weinig mee gedaan. Klacht ingediend, reactietijd ging ver over de 3 weken. Toen alsnog meerdere keren moeten bellen voordat er een oplossing kwam.
C) Fonq schermde vaak met compensatie maar is deze NIET nagekomen! Het enige wat ik heb gelzen in een mail is dat Fonq mij een compensatie wilde doen per telefoon maar dat ik volgens hun die dag niet bereikbaar was. Terwijl ik op mijn telefoons natuurlijk kan zien dat ik die dag echt door niemand ben gebeld.

Gewenste Oplossing:

Kom over de brug met een compensatie die recht doet aan twee maanden klant ellende.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

Bericht van Fonq

5 maanden geleden - Beste mevrouw Jutten, Wat een nare ervaringen heeft u gehad en dit is niet de service waar wij voor staan. Wij zijn op meerdere vlakken tekort gekomen en hiervoor nogmaals onze oprechte excuses. U heeft op 13 april een klachtenformulier ingevuld op onze website. Mijn collega heeft op 14 april uw klacht in behandeling genomen en u een reactie gestuurd, maar helaas hebben wij hier nooit een bericht op terug gekregen. Wij begrijpen dat het al met al niet goed is gekomen met uw bestelling en willen u hierin tegemoet komen. Daarom willen wij u aanbieden om een flesje wijn uit te zoeken via de onderstaande link. U kunt een keuze maken uit de geselecteerde wijnen die u vindt via onderstaande link. http://www.fonq.nl/producten/categorie-wijn/?rs_fk_prijs=5-10&sort=Recommended Graag horen wij waar uw voorkeur naar uitgaat, zodat wij het direct naar u opsturen. Met vriendelijke groet, Het fonQ.nl team!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Rottp

1 maand geleden - Prima, stuur mij dan deze ter compensatie: https://www.fonq.nl/product/neleman-just-fucking-good-wine-wit/224841/

Alle klachten die gemeld zijn door Rottp