Klacht: microgids no. 16 niet ontvangen

op 23 april 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 24 april 2017 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lemmens,

Graag geven wij u een uitleg waarom u geen Mikro Gids meer ontvangt.

Uit onze adminstratie blijkt dat u, ondanks meerdere betalingsverzoeken, uw abonnementsgeld nog niet heeft voldaan. Er staat momenteel nog een bedrag open van € 27,30 over de periode van 2 juli 2016 tot en met 30 december 2016. Het stopzetten van de verzending verandert echter niets aan uw betalingsverplichting.

We vragen u daarom vriendelijk dit bedrag alsnog zo snel mogelijk over te maken op NL12INGB 0000120181 t.n.v. Mikro Gids onder vermelding van uw abonneenummer. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt de toezending van de gids over twee weken weer hervat. De niet verstuurde gidsen verrekenen wij door uw abonnementsperiode met een gelijk aantal weken te verlengen, waardoor uw nieuwe factuur opschuift.

We gaan ervan uit dat onze uitleg u meer duidelijkheid heeft gegeven en danken u alvast voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Reina Roor Klant Contact Centrum Mikro Gids

Heeft op 25 april 2017 om 11:37 geantwoord

Van mijn rekening is op 1 juli 2016 € 27,30 afgeschreven. Dit is een incasso inning dus dat bedrag moet bij jullie in de boeken staan. Hierover als is al meerdere keren contact geweest met jullie klantenservice. Dit moet nu ophouden en ik heb recht op toezending van de gids. En niet over twee weken maar as. donderdag M. Lemmens klantnr 7291217

Alle klachten die gemeld zijn door M.Lemmens