Klacht: Met geloofwaardig bedrijf

op 02 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

In augustus heb ik een proefpakket slimfruit bestelt.Wat ik vreemd vondt dat men niet kon betalen met ideal. Men vroeg mij mijn bankrekening, ik dacht dat het wel goed zou zijn.Tussen het bestellen en aankomen van het pakketje heb ik zoveel negatieve reacties gelezen en gehoord dat ik het ongeopend terug heb gestuurd en heb slimfruit gebeld en dan werd mijn abbonnement direkt beeindigd. Tot mijn verbazing kreeg ik een rekening van 68 euro Dit terwijl ik het pakketje helemaal niet gezien heb of besteld heb. Ik heb wel de 7,50 euro gestorneerd omdat ik moest betalen voor terug sturen. Vandaag email incasso bureau gekregen of ik maar 47 euro
Over wil maken.
Van dhl heb ik een bon gekregen en een email dat het langskomen was.
Slimfruit gebeld of alles zo goed was. Zij hadden geen pakketje ontvangen.

Ik ben tevreden als de incasso ingetrokken wordt en slimfruit mij niet meer lastig valt met emails en incasso bureau. Ook als mijn abbonnement vriendelijke op gezegd is dus geen emails met 68 euro tebetalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonja1922