Klacht: Met de regelmaat van de klok foute postbezorging. Bijna 1 x per week gemiddeld,

op 06 februari 2018 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Regelmatig, bijna 1 x per week gemiddeld ontvang ik de post van huisnummer 3 uit de volgende straat. Regelmatig de bezorgster hierover aangesproken. Vandaag kreeg ik als antwoord: “Bij foute bezorging brengen de mensen het wel”. Dit doet voor mij de deur dicht. Ik ben geen postbezorger en heb tot nu toe de fouten van de bij u in dienst zijnde mevrouw opgelost door zelf steeds de post te bezorgen op het goede adres. Vanaf nu gaat dit niet meer gebeuren. Jammer voor de mensen die hun post dan niet meer krijgen. Maar ik heb inmiddels genoeg van deze mevrouw geaccepteerd. Ook vaker het volgende smoesje als antwoord gekregen: “Hebben ze een fout gemaakt bij het sorteren van de post.”

Wanneer de post fatsoenlijk wordt bezorgd en deze mevrouw erop wordt gewezen dat zij niet geschikt is voor dit werk. U als werkgever en als postbedrijf er voor zorgt dat ik de juiste post ontvang. Per slot van rekening mag ik verwachten dat u een correcte prestatie levert voor datgene waarvoor de mensen moeten betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door W. Vrolings