Klacht: Megaprices onterecht 49,06€ van mijn rekening

op 05 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Vandaag werd er via domiciliëring 49,06€ van mijn rekening gehaald door MKBusiness voor Megaprices. Ik heb hier nooit mee ingestemd & wenst dat ze bevestigen dat deze dommicilëring onmiddellijk stopt & het geld wordt terug betaald.
Hoe is dit mogelijk, de naam van de schuldenaar (mezelf) is niet eens correct.

Onmiddellijke stopzetting van de dommiciliëring + terugbetaling van onterechte afhaling van 49,06€

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:29 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 juni 2016 om 11:28 geantwoord

is reeds gebeurt maar tot op heden geen reactie ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door katleen Eylenbosch