Klacht: Mega slechte service!

thomesmee op 06 april 2018 over Sanisale.nl in de categorie Badkamer bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eindhoven – Ik had liever 1000 euro meer betaald dan deze rompslomp met alle ‘korting’. Maten op tekening 15 cm te groot getekend waardoor alles in het echt veel kleiner uitviel dan het op tekening leek, te veel vloertegels, te weinig muurtegels, geen sifon voor het bad geleverd, granieten blad zonder kraangaten geleverd wat aan de ene kant breder was dan aan de andere kant etc etc. Uiteindelijk zelf 2 x op en neer moeten rijden om het loodzware blad terug te brengen en tegels op te halen, want anders zouden er kosten in rekening gebracht worden voor het ophalen en brengen van de producten terwijl ze toegaven dat dit hun eigen fouten waren! Als antwoord op de vraag waarom er kosten in rekening gebracht worden: Onze bus rijdt nou eenmaal ook niet op water. Ontzettend onprofessioneel. Vervolgens is de loodgieter uren bezig geweest met demonteren oude blad en monteren nieuwe blad, natuurlijk ook niet kosteloos. Maar ook nu hoeven we op geen enkele tegemoetkoming van Sanisale te rekenen.

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor alle gemaakte kosten en fouten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanisale.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door