Klacht: Meerdere Weken Geen Krant Gehad

op 19 september 2018 over Echo in de categorie Magazines

Geachte Mevrouw En Meneer.
Hierbij Verzoekende dat men sinds Juni 2018 Geen Stadsblad De Echo Amsterdam Noord Meer Ontvang.
Heb Meerdere Keren Contact Opgenomen Met De Redactie Van Echo En Gebeld Met De Echo Maar Geen Feedback Ontvangen En Geen Response En ook Geen Terugkoppeling Van De Mensen Die Bij de Echo Werken Ontvangen Zelfs Geen Enkel Reactie En Bericht.
Hierbij Hopende Kunt Uw Zo spoedig Mogelijk Hierin Tegemoet komen, En Ziet Men Hopenlijk Deze Keer Wel Een Reactie, Bericht, Terugkoppeling, Response En Feedback Van Uw Tegemoet.
Hierbij De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende, Meneer: Erwin Leeuwerink Uit Amsterdam

Ben Pas Tevreden Wanneer Men Gewoon Normaal Op Elke Woensdag Stadsblad De Echo Amsterdam (Huis Aan Huis Blad) Door De Brievenbus Op De Deurmat Ontvang.

Verder Persoonlijk Contact Van Het Bedrijf Waar Stadsblad De Echo Amsterdam (Huis Aan Huis Blad) Wordt Gemaakt, Gedrukt En Uitgegeven Vanaf Juni 2018 Tot Vandaag De Dag Dat Men Stadsblad De Echo Amsterdam (Huis Aan Huis Blad) Niet Heb Ontvangen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Echo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Echo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink