Klacht: Meerdere malen de Telegraaf niet bezorgd!!….balen.

op 22 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 december 2017 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Norden,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bezorging niet op orde is.
Onze excuses voor het ongemak, wij kunnen ons voorstellen dat u abonnee bent van De Telegraaf omdat u op de hoogte wilt blijven van het aller laatste nieuws.

Om ervoor te zorgen dat u weer vrijdag en zaterdag de krant ontvangt, hebben wij uw melding doorgegeven aan de bezorgservice. Ter compensatie hebben wij uw factuur datum met 2 dagen verlengd.

Wij willen u bedanken voor het doorgeven van uw melding. Dit stelt ons in de gelegenheid onze service te verbeteren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

met vriendelijke groet,

BC-webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door corrie1955