Klacht: meerde redenen

op 17 juli 2017 over Game Mania in de categorie Computer Games

op vrijdag de 14 juli 2017 ben ik vals beschuldigd van diefstal in de winkel Maastricht terwijl ik een spel wou ruilen wat ik op 13 juli 2017 2de hands had gekocht bij game mania Sittard voor wat kaarten. maar dat is in overleg besproken met politie. ( 3 maanden verbod op game mania overal)
op maandag 17 juli 2017 is mijn moeder naar game mania sittard gegaan omdat ik een 2de hands spel had gekocht op 13 juli 2017 maar word geweigerd in vorige verband brengen zie tekst. maar er zou ook zogenaamd een kras van ons zelf erop staan maar ik spel zo heb gekocht en het niet deed. terwijl bij game mania 1 maand garantie op staat als je spel koopt. dus ik kan de 2de hands spel niet kan terugbrengen en iets anders er voor terug terwijl ik de bon ook nog heb.

ik wil gewoon mijn naam gezuiverd hebben omdat ik niet zo in staat ben de 2de hands spel kan terugbrengen en zo een fatsoenlijke spel ervoor terug krijg.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Game Mania

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Game Mania nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door de heer. drossaert