Klacht: meer geld betalen voor lening

op 21 april 2017 over BNP Paribas in de categorie Banken

Ik heb een lening aangevraagd van tweeduizend euro Daar ik 223 euro voor betaald De lening zou ik krijgen via BNP Paribas Frankrijk Nu gaan ze me de lening pas geven als ik nog eens 500 euro betaald voor anonimiteit en ik heb de lening via Dewit Bernard geregeld .

Ik wil mijn lening zo gauw. Mogelijk of anders me geld terug

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BNP Paribas

Reactie van de melder van de klacht luyoma

6 dagen geleden - Is niet tienduizend moet zijn tweeduizend.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BNP Paribas nog niet in behandeling is genomen.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door BNP Paribas in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht luyoma

3 dagen geleden - ALS IK DIE 500 EURO NIET BETAALD AAN BNP PARIBAS FRANKRIJK KLAAGT DE BANK MIJ AAN.

Bericht van BNP Paribas

2 dagen geleden - Beste mevrouw Strijp, Op 24 april en vandaag hebben wij u gebeld om uw klacht te bespreken. Helaas krijgen wij geen gehoor. Wilt u de e-mail waar u in uw klacht naar verwijst, doorsturen naar klachten@bnpparibascardif.com? Hiermee willen wij meer duidelijkheid krijgen over uw klacht en de bemiddelaar die u hielp bij het sluiten van uw lening. Met vriendelijke groet, BNP Paribas Cardif

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat BNP Paribas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BNP Paribas

Heeft op 26 april 2017 om 11:41 geantwoord

Beste mevrouw Strijp,

Uit de door u doorgestuurde e-mails blijkt dat u het slachtoffer bent van oplichting. Wij raden u aan aangifte te doen bij de politie.

Het spijt ons te moeten lezen dat de oplichter de naam van BNP Paribas Bank heeft gebruikt. Wij verzekeren u dat de bank hier niets mee te maken heeft.

BNP Paribas Cardif

Heeft op 27 april 2017 om 13:08 geantwoord

IS DIT HET ANTWOORD VAN BNP PARIBAS FRANKRIJK?

Alle klachten die gemeld zijn door luyoma