Klacht: Meer dan 60 uur

op 21 mei 2021 over Rijscholen in de categorie Verkeer

Marcel Knoop rijscholen laat het op zijn beloop. Meer dan 60 uur, examen gezakt op kijken. Krijg je een mail, waarom pas na het examen en niet eerder teruggekoppeld dat autorijden niet verantwoord is, in september horen we dat er 20 lessen buiten het pakket van 36 zijn. In April 2020 had ik daarna al gevraagd. Plots krijg ik een telefoontje in september (ruim 4 mnd later)
Ik vraag wat het kost extra, ook dat duurt weer 6 weken.
Na examen 28/4, geen actieve actie van de rijschool(even bellen bv hoe het met je is. Op 12 mei uiteindelijk na mails bellen ze je. Vrijdag 14 mei zou teruggebeld worden en geen reactie. Gemaild woensdag jl, en ja hoor omdat ik gevraagd had wanneer ze de mail gelezen antwoord op donderdag. Een zeer negatieve mail ontvangen. Ik moet meegaan met het voorstel van de rijschool van meer dan 5 lessen tot aan herexamen, of ik moet stoppen met rijlessen. En ook belangrijk: theorie verloopt 1 december 2021. Dat laatste ga ik dus niet doen want dan heb ik gewoon bijna €3600 weggegooid cq de rijschool rijker gemaakt. Ik vraag om teruggebeld te worden, maar helaas.

Ik ben pas tevreden als alle missers zijn opgelost. En ik zou ook graag een deel van mijn geld terugwillen. Op de site transparante informatie geven wat de pakketten kosten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijscholen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijscholen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SonjaT60