Klacht: meer betalen?

op 01 augustus 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Hallo,

Ik heb net mijn membership betaalt, het was 59,94 (9,99 voor 6 maanden). Nou dat was prima, maar ik ben benieuwd of de volgende betaling dan automatisch gaat of niet?
Maar het dingetje waar ik me al helemaal zorgen om maak is dat ik toen ik naar ‘mijn betalingen’ keek stond er dus die 59,94 maar er stond ook nog eens 89,94 bij voor ‘premium + control membership’ Ik begrijp dit niet, ik heb hier nooit toestemming voor gegeven en ik heb het nergens zien staan. Mijn vraag is of dit nu automatisch van mijn bankrekening wordt gehaald of niet? Dit wil ik namelijk niet hebben!!! En er staat ook : recente betalingen en dan ‘in behandeling’ Ik begrijp hier niets van en wil hier graag antwoord op.

Wanneer er antwoord wordt gegeven op de vragen:
-Gaat bij de volgende termijn mijn 59,94 automatisch van mijn bankrekening af?
-Word er nu ook 89,94 van mijn bankrekening gehaald waar ik nooit om gevraagd heb of enige toestemming voor gegeven heb?

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door manonhusslage