Klacht: Medewerker vertikt het om mijn site vrij te geven

op 03 februari 2014 over Sity hosting in de categorie klachtmelden

Voor de zoveelste keer werd er via mijn account (of script op de server) spam verzonden. En dan 300 mails per keer.

Hier heb ik hulp bij gevraagd, maar ipv daarvan is het telkens een wazig antwoord.

“Het zal wel aan één van je scripts liggen” , dat soort zaken.

Ik ben daar als klant niet mee geholpen.

Door dit gedoe moest ik (op hun verzoek), steeds het wachtwoord veranderen. Waardoor ik vanaf sommige werkplekken met de verkeerde instellingen dus niet goed inlog.

Na een enkele keer blokkeren ze dan het IP adres en moet je weer gaan mailen om deze vrij te geven. (Het kan overigens aan mij liggen, maar kunnen ze een IP dan niet in een groep zetten die ziet dat het van een klant is… maar goed).

Na de zoveelste wachtwoord wijziging , ging het een tijdje goed. Vond ik al vreemd want elke keer werd er opnieuw mail verzonden.

Zal dus aan een script of lek in het algemeen hebben gelegen, maar ik kan dat niet monitoren. Ze beweren nu overigens een document gestuurd te hebben, maar dat zal vast weer naar het verkeerde mail adres zijn wat ik al tig keer heb gezegd.

Zelf wil ik nu de hele server leeg gooien en er een nieuwe site uploaden en verder geen overbodige scripts en zo. Met scripts spelen en zo , doe ik wel op andere servers waar ik nooit problemen heb.

Maar nu is het zo dat meneer Dave Wijnhoven als sinds vorige week het vertikt om mij te helpen omdat ik blijkbaar niet al te vrolijk had gereageerd op het zoveelste incident op mijn domein.

Ik kan nu twee van mijn sites niet bereiken en het control panel kom ik ook niet op.

Via hun website wachtwoord opgevraagd, maar als ik de gestuurde reset link wil gebruiken , gebeurd er niets.

Hoe dan ook zit Dave Wijnhoven mij zoveel mogelijk te fucken, terwijl ik een betalende klant ben. Ik kan niet ook niet bij mijn website komen, waar Sity geld voor ontvangt.

Voor de duidelijkheid, ik heb geen mail met ziektes of zo gestuurd, maar wel met grote letters geschreven dat ik het zat ben.

Had ik ook niet moeten doen, maar ik werd echt gek toen er weer mails verstuurt werden vanaf mijn adres en om die reden ook nog eens mijn site werd plat gelegd door dit bedrijf.

Het is echt te triest dat dit mannetje zijn macht als admin gebruikt om een klant dwars te liggen.

Inmiddels heb ik al een verhuizing aangevraagd, maar tot die tijd wil ik gewoon bij mijn bestanden kunnen.

Sity is een re-de-lijke provider. Over het algemeen netjes online, maar voor hen 30 anderen.

Dave, you suck. Zielig mannetje!

Geen. Afronden en weg daar!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sity hosting

Alle klachten die gemeld zijn door Lexie026