Klacht: Medewerker robool

op 27 september 2017 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Ik was vandaag bij de robool barendrecht geweest omdat ik daar tegen over woon en ze lampen hebben die vel schijnen op een huis voor mensen met een beperking ben toen de deur gewezen en ze gaf te kennen dat het haar allemaal niks intreseerde dit is zeer onfatsoenlijk hoe dit geweest zo gaat robool barendrecht met mensen om

Ik ben te vrede als robool me normaal te word staat en als de vrouw die mij gewoon de grond in trapte haar excuses maakt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 27 september 2017 om 16:36 geantwoord

Er is inmiddels contact geweest met u waarin u contactgegevens heeft gekregen van de beheerder van de woonboulevard.

U bent eerst bij Kwantum in de winkel geweest. Vanuit Kwantum bent u doorverwezen naar de winkel van Roobol. In de winkel van Roobol heeft een medewerker u netjes te woord gestaan en zij heeft u gemeld dat ze niets voor u kunnen betekenen betreffende de verlichting van de woonboulevard. U heeft daarna contact gezocht met het hoofdkantoor van Roobol. Daar is voor u uitgezocht wie de beheerder is van de woonboulevard. Roobol heeft de contactgegevens met u gedeeld zodat u uw klacht bij de beheerder kenbaar kunt maken.

Heeft op 27 september 2017 om 17:37 geantwoord

ik ben in de winkel niet netjes te woord gestaan de medewerker heeft mij verwijten gemaakt en bedreigd BCC heeft mij de contacten gegeven dus dat ik netjes te word ben gestaan klopt niet

Alle klachten die gemeld zijn door Marvinmanse