Klacht: medewerker

op 04 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn klacht is ik ben 3 September naar Action Deventer geweest.Ik stelde een vraag aan de medewerker van action.Mijn vraag was kun je even meelopen en laten zien.Maar zij zegt tegen mij pak het zelf maar ik ben hier niet om dingen te pakken.Ze was niet klantvriendelijk.En zo onvriendelijk gedragstoornis had ze ook.Action moet klantvriendelijke mensen aanemen die klaarstaan voor de klanten.Ze moeten ook problemen kunnen oplossn en niet ruzie maken.Zulke mensen moeten ze waarschuwen Of ern andere baan laten uitzoeken waar ze de mensen niet helpen.Ze kunnen beter in de dierentuin werken dan hoefen ze ook geen klanten te helpen.Werk je in een winkel dan hoor je klaarte staan voor de klant.

Oplossing is klantvriendelijk zijn,Proberen problemen op te lossen en niet erger maken,Als er iets wordt gevraagd netjes antwoord teruggeven.Je moet niet sagerijnig overkomen tegen de klant vrolijk zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Giresunlu28