Klacht: me account is gehackt

op 06 augustus 2016 over twoo.com in de categorie Websites

ik logde vandaag in me twoo account en ik zag dat iemand me gehackt heeft en de taalwas braziliaans help me iemand ik weet niet wat ik moet doen ik kan wel in me facebook inloggen en via favebook heb ik ingelogd

nooit

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 06 augustus 2016 om 15:14 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat de taal inderdaad gewijzigd werd. Dit kan je zelf echter op eender welk moment weer wijzigen via je profiel.

Ik heb je taal zonet weer ingesteld op het Nederlands.

In principe kan niemand anders buiten jijzelf toegang hebben tot je account. Indien je twijfelt, heeft iemand mogelijk toegang tot jouw mailbox. Ik raad je in dat geval aan eerst het wachtwoord van je e-mailadres te wijzigen, en pas nadien het wachtwoord van je Twoo-account.

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijn weekend verder!

Alle klachten die gemeld zijn door dj_alfred