Klacht: Max verkoopt adresgegevens leden

op 11 januari 2014 over Omroep Max in de categorie Media

Ik ontving vandaag een mailing van Plus magazine, met daarin een speciale aanbieding voor leden van omroep Max. (gratis dekbed wanneer ik lid werd, etc.). Deze mailing werd verstuurd in een envelop met daarop een logo van omroep Max en een begeleidende brief van Jan Slagter. Ik ben destijds lid geworden van de omroep omdat ik vond dat ze eerlijke programma’s maakte. Blijkbaar zijn ze nu toch gezwicht voor het commerciële. Hoe komen ze er bij om mijn lidmaatschapsadresgegevens te gebruiken voor deze reclame mailing? De algemene voorwaarden van het lidmaatschap geven duidelijk aan dat: “gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de ledenadministratie van Omroepvereniging MAX.”
Helaas heeft omroep Max geen mogelijkheid deze klacht via de website te versturen, dus dan maar op deze manier.

Ik zou graag zien dat omroep Max zijn ledengegevens niet misbruikt voor dit soort reclame post. Daarnaast zou ik graag een officiële rectificatie zien (website/ op de TV) met daarbij een excuus voor de overlast.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Omroep Max

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Omroep Max nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PaulvT