Klacht: Matrasbeschermer en kussenbeswchermer

op 25 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte meneer, mevrouw,

ik heb nog geen 2 maanden geleden 2 matrasbeschermers (hoeslakens) en 2 kussenbescherms bij de action gekocht. Helaas tot mijn grote spijt deze vandaag voor het eerst uitgewassen op 40 graden het mocht op 60 graden en in de droger gedaan wat volgens het etiket mocht.

Helaas haalde ik het vandaag uit de droger en zag tot mijn grote spijt dat er in de binnenkant brandplekken zaten. Ik baal hier ontzettend van.
Helaas heb ik geen kassabon meer, wel heb ik gepind dus volgens mij moet het te achterhalen zijn.

Ik ben tevreden wanneer action dit gaat oplossen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MariekeBerende