Klacht: Marina Beach Oostappen een vieze zooi.

op 09 juni 2018 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Van 7 tot 11 mei 2018 een huisje gereserveerd op park Marina Beach te Hoek, veld X. We hadden huisje nummer 20. Dit huisje bleek heel erg smerig te zijn.. De hondenharen vlogen door het gehele huisje. Hondenharen in de dekbedden. We hebben meteen bij de receptie geklaagd en deze stuurde even later een schoonmaakster die de vloeren, voor zover dit mogelijk was, schoongemaakt heeft.Bestek en borden waren allen plakkerig, alles zelf af moeten wassen.De tv was niet om aan te zien, zo slecht was het beeld. Dit ook meteen bij de receptie doorgegeven, zou verholpen worden, niet dus. Hele week slecht beeld, waarvoor dank. Brandnetels stonden bij elk huisje. Straatverlichting werkte niet, alles aardedonker. Park maakt een uitgeleefde indruk. Liep een rat bij het dierenverblijf. Veel lege plaatsen. De hondenharen vlogen de gehele week in het rond, de magnetron was heel erg vies, net zoals de ruiten., Vuilnisbak stond vol bij de deur. Vies, vies, vies.Klachten doorgegeven bij Oostappen receptie Marina Beach. Klacht aan Oostappen gemaild. Team customer care neemt dit niet serieus. Men zegt ijskoud dat de klachten niet bij de receptie zijn doorgegeven. Men is aan de eerste leugen niet gebarsten dat blijkt. Er is veel mis bij Oostappen Marina Beach en niet alleen wat de accomodatie betreft. Team customer care liegt dat het zwart ziet. Even informatie inwinnen bij de receptie zou de ogen openen. Wij hebben van deze vieze zooi wat foto’s voorhanden. Oostappen U moet zich schamen!!!!.

Een midweek op veld X in een schone accommodatie, schone omgeving en een accommodatie waar alles naar behoren werkt.

Alle klachten die gemeld zijn door Quincy12