Klacht: marina beach

op 10 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

we hadden een weekje vakantie geboekt bij marina beach van 04-08-17 tot 11-08-17. bij aankomst kregen we een caravan waarvan de riolering stuk was. we hebben dit gemeld en er was geen andere meer beschikbaar, zei een medewerkster achter de balie. toen we vertelde dat we ons geld terug wilde, kwam de parkmanager met een oplossing: we konden tot maandag in een caravan en zouden dan waarschijnlijk moeten verhuizen naar een andere caravan. dit hebben we gedaan, uiteindelijk konden we om 19:00 uur in onze caravan… er was niet eens schoongemaakt, we dachten laten we maar iets makkelijks eten zoals een frietje, dus wij naar het cafetaria. daar aangekomen om 19:15 uur, kregen we te horen dat de friet op was… vervolgens hebben we 30 minuten op ons drankje zitten wachten wat we uiteindelijk zelf aan de bar hebben opgehaald. het personeel achter de bar kan niet ouder dat 15 jr. zijn geweest. eerste dag op marina beach voorbij.
op zaterdag hebben we eerst de caravan gepoetst en daarna zijn we het park wat gaan verkennen. de helft van de speeltuin atributen waren met planken dichtgeslagen en niet bruikbaar, al het andere had verschrikkelijk veel achterstallig onderhoud. bij het cafetaria was een vrouw verschrikkelijk boos omdat haar dochter een gluten allergie heeft en de man achter de counter tegen haar zei dat hij onder geen beding de patat apart zou gaan bakken….
op zondag was om 19:00 uur al weer de patat op, zelfs de helft van de snacks…
op maandag ochtend hebben we gewacht op info over onze volgende caravan. rond 13:00 uur kwam er iemand van de schoonmaak om onze caravan schoon te maken, die heeft de melding gemaakt dat er nog mensen in de caravan aanwezig waren en zaten te wachten op een andere locatie, tegen 15:00 uur kwam uiteindelijk de leidinggevende van het schoonmaakteam om ons te vertellen dat we uit de caravan moesten, waarop wij antwoordde dat we nergens heen zouden gaan voordat er een andere caravan toegewezen zoude hebben. de vrouw heeft contact gehad met de parkmanager en hij zou bij ons lang komen met de gegevens voor een andere caravan. uiteindelijk zijn we rond 18:00 uur naar het restaurant op het park gegaan, naar de hele dag wachten voor onze caravan. bij het restaurant gekomen hoorden we dat alle apparatuur om te bakken stuk was… we hebben op het terras mensen leren kennen die ons uitnodigde om de volgende dag te komen eten. rond 21:00 uur waren we weer terug bij onze caravan, waar we niet meer in konden, ons pasje was (zo hoorden we bij de receptie) geblokkeerd. na 1,5 uur konden we eindelijk weer naar binnen.
mijn man is de volgende ochtend meteen naar de receptie gedaan om met de parkmanager te praten. hij zou in bespreking zijn, maar ze zouden zorgen dat hij zo snel mogelijk bij ons aan zou komen voor een gesprek. weer hebben we de hele dag voor de caravan zitten wachten op de parkmanager. rond 16:00 uur hadden we er schoon genoeg van en zijn we gaan eten en borrelen bij het stelletje dat we de vorige dag hadden ontmoet. dit was het enige aan ons verblijf op marina beach dat plezierig was.
op woensdag ochtend hebben we ingepakt en zijn we naar huis gegaan.

dit was echt een waardeloze vakantie en ik vind dat we er recht op hebben om het betaalde bedrag terug te krijgen

als we het betaalde bedrag voor de boeking terug krijgen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karla Vissers 1978