Klacht: Malafide bureau

op 15 december 2017 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Ik ben vanochtend gebeld door bovengenoemd incasso bemiddelingsbureau , gesproken met Stevan van Dijk, of ik per direct een bedrag van 182,40 euro over te maken op rek.nr. NL02ABNA0245598413 t.n.v. Direct Solutions B.V., zo niet werd mij verteld, komt de deurwaarder!!!
Echter bewijs waarvoor ik dit moest betalen konden ze mij niet overhandigen, dat moest ik via het gerecht doen ??
Google is handig om dit bedrijf op te sporen en zodoende kwam ik erachter dat het al op tv door Radar is genoemd.
Ga niet op de mail in en betaal zeker niet, geef het telefoonnummer 020-4917703 door aan de politie 09008844.(Heb ik reeds gedaan, zo ook het tel.nr. via media gedeeld !!
Tot slot, als je de “klachten” bekijkt, blijkt dat heel veel mensen ditzelfde bedrag moeten betalen….Heel vreemd.

Als deze klacht wordt ingediend bij bovengenoemd bedrijf.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

Reactie van de melder van de klacht mw de jager

1 maand geleden - Ook heb ik inmiddels contact gehad met de ABNAmro en heb bovengnoemd reknr. doorgegeven als zijnde fraude !!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mw de jager