Klacht: Mails met dreigementen

op 19 juni 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb een schuld aan Inshared, en die hebben EDR ingeschakeld. Ik heb een betalingsafspraak gemaakt, en uitgelegd dat ik op 25 van de maand mijn loon ontvang. Dat is niet snel genoeg voor hen, maar eerder gaat gewoon niet.
Op vrijdag een dreigmail met griffierechten gekregen, en gelijk maandag er na dreigmail met dreigement rechtszaak.

Dit terwijl ik al eerder op woensdag contact had gehad en OPNIEUW uitgelegd had over datum loonbetaling. Dat was niet goed genoeg, en nu verwachten ze dat ik opeens hele bedrag ineens betaal.

wanneer ik zoals afgesproken rond de 25e de vordering in 3 x mag betalen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 28 juli 2017 om 10:46 geantwoord

Geachte heer De Block, naar aanleiding van onze e-mail van 28 juni 2017 naar u beschouwen wij deze klacht als opgelost. Mocht u nog verdere vragen hebben, verzoeken wij u om rechtstreeks contact op te nemen met onze afdeling Herincasso via telefoon nummer 070-452 5355. Met vriendelijke groet, Afdeling Klachtenbeheer

Heeft op 28 juli 2017 om 10:48 geantwoord

Er wordt simpelweg geen antwoord gegeven op mijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin DB