Klacht: Mail onbereikbaar wegens onderhoud

op 05 oktober 2016 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik kan niet bij onze bedrijfsmailbox van Strato wegens onderhoud en dat vind ik ontoelaatbaar. Zakelijke mailboxen moeten altijd bereikbaar zijn!
Wij zullen daarom zo snel mogelijk de door Strato verstrekte diensten aan ons bedrijf weghalen en bij andere bedrijven onderbrengen.

Geen idee. Dit mag gewoon bij zo'n groot bedrijf niet gebeuren.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 02 november 2016 om 13:19 geantwoord

Uw e-mailadres was niet onbereikbaar. Slechts aan ons Webmailprogramma was onderhoud nodig. Het gaat hierbij om software. Software moet af en toe geüpdated worden. De e-mail zelf was echter ook via andere programma's zoals Outlook etc. gewoon te bereiken. Ik zie dat er vanuit uw kant geen supportcontact heeft plaatsgevonden, afgezien van uw bericht op deze website. Ik raad u aan bij een volgende keer even contact met ons op te nemen op +31 20 7038232 van Ma-Vr 8:30 - 19:30. Dan hadden we u direct uit kunnen leggen hoe u uw e-mail had kunnen bereiken.

Heeft op 02 november 2016 om 18:06 geantwoord

Ik ben beslist niet tevreden met het antwoord van Strato. Als Strato een apllicatie aanbiedt middels een abonnement, waar ik dan ook voor betaal, dan dient dat gewoon te werken. Softwarewerkzaamheden en updates zijn uiteraard nodig maar je kunt op zijn minst je cliënten inlichten dat er iets zal gaan gebeuren en dat er dan andere manieren zijn om bij je mail te komen. Bovendien voer je als Strato natuurlijk geen updates etc. uit tijdens kantooruren! Kan degene die de klacht behandelt zijn/ haar naam trouwens niet noemen? Klant-onvriendelijk allemaal, hoor!

Bericht van Strato

1 maand geleden - Excuus, mijn naam is Sanne, dat was ik vergeten te schrijven. Bij gepland onderhoud worden onze klanten altijd ruim van te voren per e-mail op de hoogte gesteld. Soms is echter ook ongepland onderhoud nodig, door bv. calamiteiten, en dan moet er snel gereageerd worden. Zoals geschreven was uw mailbox en e-mailadres zelf bereikbaar. Mijn advies blijft staan om in de toekomst bij zulke zaken gewoon eerst even contact met ons op te nemen op +31 20 7038232, alvorens extern een klacht te plaatsen.

Alle klachten die gemeld zijn door O.Metz