Klacht: Magneetveld-therapie matrassen.

op 15 april 2013 over MAW-shop in de categorie klachtmelden, Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 nov. 2012 in Koningslust in de show twee matrassen met hoofdkussens en een zitkussen gekocht voor 1450 euro.
Men had ons verzekerd dat dit div. klachten (na ongeveer twee tot drie maanden ) zou gaan verminderen.
Omdat mijn vrouw en ikzelf ook nogal veel lichamelijke problemen hebben hebben wij deze dus gekocht.
Ongeveer half jan. 2013 begonnen de klachten , mijn vrouw kreeg steeds meer pijn in de gewrichten en mijn bloeddruk begon te dalen, na div. keren bij de dokter geweest te zijn en de medicijnen aangepast te hebben was de bloeddruk nog veel te laag nl.106 bij 67 en de hartslag was maar 44.
Ook had ik snachts last van hartkloppingen.
Tenslotte hebben we de matrassen uit het bed gegooid en nu begint alles zich weer te herstellen.
Bijna had ik in het ziekenhuis gelegen want ik was de hele dag duizelig had veel hoofdpijn en was helemaal op.
Hierop heb ik een brief gestuurd naar MAW shop op 4-4-2013.
Het antwoord is binnen en heel makkelijk, de matrassen nemen ze niet terug ivm hygiene ,en de problemen moet ik maar met de dokter regelen daar bemoeien ze zich niet mee.
Ook moet ik mij maar aan de voorwaarden houden want ik moet nog 720 euro betalen en heb nu 730 euro betaald.

Gewenste Oplossing:

De matrassen met de hoofdkussens en het zitkussen retour, ophalen door MAW-shop ,niets meer betalen en mijn geld dat al betaald is nl. 720 euro terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MAW-shop

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MAW-shop nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht rodisan

7 jaren geleden - Reactie op mijn brief aan MAW shop.Gaarne houden wij u aan de garantievoorwaarden en voor lichamelijke problemen moet u naar de dokter gaan. Bij de show werd alleen voor de gezondheid gepromoot want de matrassen en magneten die er in zitten waren zelfs zo goed dat Catherina Valente ze gebruikte voor de gezondheid.De matrassen werken echter averechts , je wordt er zieker van dus de garantie en de matrassen deugen niet en hier betaal ik dan ook niet meer voor.

Reactie van de melder van de klacht rodisan

7 jaren geleden - MAW shop is zeer snel met verkopen maar als er iemand reageerd op hun spullen blijven Zij ver achter en reageren zeer traag. De garantie van de matrassen betreffen de verbetering van de gezondheid maar deze verslechterd alleen maar dus waar blijven Jullie nu met de garantie en komen de spullen ophalen en betalen mijn geld terug of moeten Wij verder gaan en de gemaakte kosten en geleden schade ook nog declareren ?????

Reactie van de melder van de klacht rodisan

7 jaren geleden - Het is vandaag 30 mei 2013 en wij hebben nog altijd geen reactie van MAW shop gehoord ondanks dat wij niets meer betaald hebben . Dit kan alleen maar betekenen dat MAW shop niet met goede zaken bezig is maar duidelijk de zaken bedondert. Hierbij richten wij alsnog een verzoek in tot MAW shop om de matrassen op te halen en ons reeds betaalde geld terug te betalen , gaarne met rente.

Reactie van de melder van de klacht rodisan

7 jaren geleden - Vandaag 19 Juli 2013 heb ik besloten om toch maar weer een reactie te schrijven. Nog altijd heeft MAW shop niet gereageerd op mijn verzoeken om mijn reeds betaalde geld terug te betalen en om de matrassen en kussens op te komen halen ,dus alsnog maar weer het verzoek aan U kom de matrassen en de rest terug halen en geef ons geld terug want infeite hebben Jullie met vuile praatjes ons en nog veel meer mensen gruwelijk bedrogen en zijn dus legale oplichters. Ik wacht op antwoord.

Reactie van de melder van de klacht rodisan

7 jaren geleden - Het is vandaag alweer 6 september 2013 dus tijd voor een nieuwe reactie. Jawel hoor het is weer zover we hebben weer een brief ontvangen met de mededeling dat we weer het een en ander gewonnen hebben. Dit is weer om mensen naar de zaal te lokken en daar hun spullen op een geraffineerde manier aan de man te brengen en wel op 12 sept. 2013 om 9.30 uur in de buurt van 5981 Panningen.Men dient zich wel aan te melden via tel nr. 09000401366. Wij hebben een keukenmachine gewonnen een grote cadeaumand met inhoud en een tom tom . Dit hoort zich dan ook geweldig aan maar onze ervaring hiermee is dat je deze spullen bij bv action voor een paar cent kunt kopen , ook op de kermis bij de te winnen spullen heb ik ze al gezien dus heel veel neppers. Dit wil dus zeggen dat de MAW shop gewoon doorgaat met mensen bedonderen en er wordt dus helemaal niets aan gedaan door de instanties die hier voor zijn. Wanneer gebeurt hier nou iets mee.

Reactie van de melder van de klacht rodisan

6 jaren geleden - Jawel hoor MAW SHOP is wakker .vanaf 15 april 2013 ben ik via klacht .nl al met maw shop bezig dat ze hun spullen terug kunnen halen en het geld dat ik betaald heb terug wil omdat de spullen met name de matrassen en kussens niet voldoen aan de garanties. Ze zouden de gezondheid bevorderen maar je wordt hier alleen maar ziek van. Nu 22 jan. 2014 wordt maw shop weer wakker en na bijna een jaar niet gereageerd te hebben op mijn klacht willen ze het nog te betalen bedrag alsnog innen. Mijn antwoord hierop is nog hetzelfde : kom de spullen maar ophalen en graag mijn geld terug. maw shop is dus nog altijd bezig om mensen te bedonderen en er word niets aan gedaan.

Reactie van de melder van de klacht rodisan

6 jaren geleden - Vandaag 13 Febr. 2014 het volgende voor MAW shop. De afgelopen week heb ik contact gehad met de consumentenwijzer en deze hebben mij in het gelijk gesteld. Hierop zal ik dus ook naar een advocatenbureau toe stappen om toch mijn recht te halen. Bij de MAW shop lukt dit blijkbaar niet Zij gaan gewoon door met mensen bedonderen en hier moet een einde aan komen.

Reactie van de melder van de klacht rodisan

5 jaren geleden - Het is inmiddels al 22 juli 2015 en jawel hoor alweer een herinneringsbrief van MAW shop om te betalen. U begrijpt het natuurlijk al wat mijn antwoord hierop is, Kom de spullen maar halen want die liggen netjes ingepakt op zolder en breng gelijk mijn geld wat ik al betaald heb maar mee. Ik sta er versteld van dat ondanks alle reacties die er geweest zijn via radar en de ombudsman dat MAW shop nog altijd de zaken aan het bedonderen is . Hoe is dit in ons land nog altijd mogelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door rodisan