Klacht: magicspoon.

op 27 augustus 2016 over Kellogg's in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist met mijn kleindochter een doos Kellogs gekocht vanwege de aanbieding van de magicspoon.Kreeg het web adres van kellogs/magicspoon , maar ook die pagina krijg ik niet. Wat kan ik nu nog doen ??De code in de doos is slecht leesbaar, maar ik ontcijfer MSFI…..IXCERC

Gewenste Oplossing:

Als ik de aangeboden lepel alsnog opgestuurd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kellogg's

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kellogg's nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yaisha