Klacht: Mag ik alst-u-blieft opzeggen!!

op 17 maart 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Een aantal jaar geleden voor onze zoon een abonnement Rail magazine afgesloten. Dit geprobeerd vorig jaar op te zeggen. Ging niet via het contact formulier, dus het moest via de mail. Dan denk je ervan af te zijn, maar tot onze grote verbazing blijven de magazines komen. Helaas kwam afgelopen maand ook de daarbij behorende rekening van 63,50(!!!!) voor 2016. Nu probeer ik weer op te zeggen, maar online krijg ik mijn opzegging niet bevestigd en als ik naar het telefoonnummer bel krijg ik te horen dat deze dienst voor mij niet beschikbaar is (????). Ik ben er goed klaar mee. Mag ik alst-u-blieft gewoon dit abonnement opzeggen? Ik voel me heel erg bedonderd door dit bedrijf en hoop dat u mij kunt helpen!

Als het abonnement daadwerkelijk opgezegd is, en de rekening over 2016 de prullenbak in kan. Ik voel mij niet geroepen om deze te betalen aangezien het het gevolg is van de "fout" van een ander (Abonnementenland).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Leenders, Het abonnement is per direct beëindigd. De factuur mag u als niet verzonden beschouwen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet Abonnementenland Marjon van Rij Administratief Medewerkster

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:30 geantwoord

Deze klacht is opgelost,

Met vriendelijke groet
Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door MRLeenders