Klacht: Madonna

op 01 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kaarten besteld vroeg om er op tijd bij te kunnen zijn nu een email gekregen een week voor de tijd of ik maar op zondag wil gaan op duurdere plaatsen en anders annuleren.

Gewenste Oplossing:

Dat dit bedrijf doet wat er in de leveringsvoorwaarden staat dus ik bind me door op tijd te betalen en hun zijn verplicht te leveren op de dag die ervoor staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

Alle klachten die gemeld zijn door dplateri