Klacht: madonna kaarten niet geleverd

op 06 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een week lang aan het mailen naar ticketloket om te vragen waar de kaarten voor het madonnaconcert blijven voor 07-07 A.S. en nog steeds geen enkel antwoord van ticketlocket.
En uiteraard ook nog steeds niet de kaarten mogen ontvangen.
Wij vechten dit uit tot op de bodem.

Gewenste Oplossing:

zo snel mogelijk de kaarten leveren. Of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door wendykoppert