Klacht: Maar betalen dan afgesproken

op 23 maart 2018 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik ben in ik denk November 2017 aangesproken door een vrouw op de parkeerplaats bij de supermarkt, ze had een aanbieding voor mij dat ik 3 maanden een proefabonnement kon krijgen, ik zou dan elke maand een boekenpakketje krijgen en dan zou ik eenmalig €7,95 moeten betalen.
Het leek mij een leuke aanbieding, maar ik snap ook wel dat ik niet iedereen op straat kan vertrouwen dus heb nog een aantal keer gevraagd of het echt automatisch zou stoppen na die 3 maanden en of het echt maar om een eenmalige betaling zou gaan, zij verzekerde mij er van dat dit echt zo was. Vervolgens heb ik op haar tablet hiervoor getekend na dit ook nog goed doorgelezen te hebben.
Vervolgens kreeg ik inderdaad netjes de boekjes opgestuurd en werd het bedrag afgeschreven. Alleen volgende maand werd het geld weer afgeschreven, ik heb het direct teruggeboekt en gebeld naar splendidclub om een verklaring. Zegt de man aan de telefoon dat ik een abbonoment heb afgesloten voor minimaal 6 maanden waarbij ik elke maand €7,95 moet betalen. Ik natuurlijk vol houden dat dat echt niet waar is, maar meneer beweerd dat dat echt waar is en dat ik daar ook voor heb getekend. Uiteindelijk zegt hij dat hij het bewijs wel stuurt via de mail, daar krijg ik een mail met bijlage waar inderdaad mijn handtekening staat dat ik akkoord ga met een abbonoment van 6 maanden lang waarbij ik elke maand €7,95 moet betalen. Ik weet heel zeker dat ik daar niet voor getekend heb en ga er dus vanuit dat hier mee geknoeid is!
Ik heb al meerdere keren contact gehad en gezegd dat ik de boekjes niet meer hoef en dat ik ook niet meer betaal dan die eenmalige €7,95. Ik heb nu dus eenmalig €7,95 aan hen betaald en ik heb 3 keer een pakketje met boekjes ontvangen en daarna zijn ze toch maar gestopt met boekjes sturen gelukkig. Toen is het een tijdje stil geweest, maar nu werd ik een tijdje terug weer gebeld en gemaild dat ik nog €15,90 moet betalen, weer uitgelegd dat ik dat niet van plan was en dat hij ons vorige mailgesprek terug kon lezen hoe het zat. Toen bleef het weer een poosje stil en vandaag kreeg ik een brief door de bus met een rekening van €15,90.
Wat moet ik hiermee Kan ik de betaling gewoon blijven weigeren Wie kan ik benaderen om hier wat mee te doen

Ik ben tevreden wanneer ze stoppen met om geld vragen aan mij en een bewijs sturen dat dit afgerond is en ik hen geen geld meer verschuldigd ben.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Splendid club in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Monaatjeee