Klacht: maandelijkse oplichting via huurwoningen.nl

op 23 december 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Geachte lezer,

Als 25 jarige student, ben ik al enige tijd opzoek naar een leuke huurwoning.
Terecht gekomen bij Huurwoningen.nl, mezelf aangemeld en de disclaimer goed doorgenomen.
Ik had al een idee dat er iets niet klopte, dus ik belde voor de zekerheid nog even om te vragen of de afmelding correct ingevoerd was. Hun gaven een akkoord en ik was gerust geteld. Althans, dat dacht ik.
Gezien mijn afschriften zag ik dat er 19,95 MAANDELIJKS van mijn rekening wordt gehaald.
Ik belde redelijk geïrriteerd op om te vragen of ik mijn geld terug kan krijgen.
Dat kon natuurlijk niet, ik had het aan mijzelf te danken omdat ik niet correct de afmelding had gedaan. Erg vreemd helemaal omdat ik nog extra op heb gebeld om te vragen of alles goed was gegaan.

Conclusie: DOE NOOIT ZAKEN MET DIT BEDRIJF.

Binnenkort kunnen ze een bezoek van mij verwachten, voor de mensen die ook behoefte hebben om deze stap te nemen. Dit is het adres:

FINANCIAL MEDIA B.V Gevestigd in Rotterdam, Willen Buytewechstraat 45.

Zodra ik mijn geld in bezit heb

Bericht van Huurwoningen.nl

7 maanden geleden - Beste Tim, Graag zou ik je willen helpen, ik vraag me alleen oprecht af als je je eigen bericht terug leest of jij ook op zoek bent naar een oplossing of dat je dit bericht met andere intenties zendt. Maar goed, laten we naar de feiten kijken. Op basis van het opgegeven e-mailadres kan ik geen premium account terug vinden. Kun je aangeven met welk e-mailadres je je geregistreerd hebt. Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:38 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 11:24 geantwoord

Beste Maaike, wat je neerzet is onzin! De enige manier om het probleem 'op te lossen' was het bedrag betalen wat jullie eisten. Ik kreeg weekelijks dreigmails met incassobureau's etc. Ik ben er nog steeds zeker van dat ik mijzelf CORRECT heb afgemeld voordat het abbo naar premium werd overgezet. Het even bellen voor controle of alles goed was afgemeld was volgens Huurwoningen.nl niet waar, terwijl op mijn bellerlijst duidelijk stond dat ik dus WEL had gebeld. Ik hoop dat jullie een prettig weekend hebben en fijn kunnen slapen! Met vriendelijke groet, Tim van Goolen

Alle klachten die gemeld zijn door Niknak