Klacht: Maand premies niet conform bedrijfs procedures

op 12 september 2018 over Inshared in de categorie Verzekering

1. De facturen van de autoverzekering van mijn vrouw, worden niet goed en duidelijk gemaakt. Volgens de procedures van Inshared, lopen de maandelijkese premie berekend van de 25ste van de maand tot de 25ste van de volgende maand. Maar de facturen worden met de helft van de 3de maand. Is die niet correcte is. Ik heb daar mijn vragen gesteld maar krijg nog steeds geen antwoord daar op. Ik heb ze gevraagd een duidelijke factuur te sturen, maar wordt niet gereageerd.Ik heb meer dan drie emails gestuurd, met de mededeling dat de factuur bedragen, niet klopen, maar ze reageren niet.

2. Bij het afsluiting van de autoverzekering, moest mijn vrouw haar schade vrij jaren opgeven. Deze werd niet gehonoreerd en werd ze verteld dat het niet klopt.

Graag uw hulp zullen wij op prijs. Wij hebben dan een nieuwe autoverzekering afsloten bij een ander maatschappij.

Met vriendlijke groet.

Ako Egbe

De juiste facturen indienen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inshared

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inshared nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johnnycallo