Klacht: maanblad plus

op 04 februari 2014 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik zou vorige week vrijdag het blad plus al ontvangen,
maar tot op heden heb ik hem nog niet ontvangen mijn vraag
is waar is het blad gebleven en nog iets wij hebben wel graag dat ze de post in de brievenbus doen en niet voor de deur leggen dat is ook gebeurd.

Gewenste Oplossing:

dat het blad zo spoedig mogelijk wordt bezorgd en niet ,
voor de deur maar in de brievenbus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Sandd een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 06 februari 2014 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van den Berg,

Hoewel wij het voor u vervelend vinden dat u uw post nog niet heeft ontvangen willen wij u toch hartelijk danken voor uw melding. We streven er naar om continu onze bezorgkwaliteit te verhogen en door uw melding kunnen wij deze gericht verbeteren.
Wat de reden kan zijn dat u uw post nog niet heeft ontvangen kan op diverse plaatsen binnen maar ook buiten ons proces worden veroorzaakt.
Uiteraard nemen wij uw melding op met de desbetreffende bezorger.

Indien u nog aanvullende opmerkingen heeft vernemen wij deze graag via ons mailadres klantenservice@sandd.nl of via ons telefoonnummer 055-3682525.

Alle klachten die gemeld zijn door rasmusje