Klacht: Lus na 1 week na aankoop los, na 3 weken ter reparatie na 1 dag weer kapot

op 29 september 2016 over Eastpak in de categorie Producten

Hebben eastpak tas gekocht en na 1 week na aankoop liet de lus al los. Na 3 weken reparatie is nu na 1 dag de hengsel los waar de lus opnieuw gestikt is. Ik wil een nieuwe tas voor mn dochter. Is het na n jaar dan kan ik begrijpen dat ze zeggen, t wordt gerapareerd, maar na 1 week na aankoop??? En nu na 1 dag naar school is de hengsel los. Voor t zelfde geld schiet t los onderweg met de fiets en slaat ze over de kop. Ik wil een nieuwe tas voor mn dochter. Ik ga alles inschakelen wat ik kan als ik geen nieuwe krijg!

Ik ben pas tevreden als ik een nieuw exemplaar krijg. Anders ga ik juridische stappen ondernemen. Ze kunnen zeggen....30 jr garantie maar n tas die na 1 week al stuk is moet vergoed worden of een nieuwe geleverd worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eastpak

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eastpak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schooltas