Klacht: Luchtfoto’s

op 11 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb luchtfoto;s besteld en ook de verzendkosten betaald.
Uitdrukkelijk heb ik vermeld dat de luchtfoto’s naar het adres Beverveen 406 3205 AM Spijkenisse dienen te worden gezonden en niet naar het adres in Rotterdam waar de luchtfoto’s betrekking op hebben. Er kwamen geen foto’s ook niet naar aanleiding van diverse telefonade’s
Voor de goede orde het betreft bestelnummer 26822
Vervelend is dat het AD voor dergelijke problemen niet via de e mail van de lezersservice is te bereiken!!!

Dat de foto;s alsnog met de verontschuldigingen worden nagezonden

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 21 juli 2012 om 09:18 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u via dit kanaal niet van dienst zijn. Indien u een bezorgklacht wilt indien, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur. Voor de lezersservice kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 - 0505 050. Tevens kunt u ons digitaal bereiken via de AD-servicepagina op http://www.ad.nl/lezersservice. Met vriendelijke groet, Webcare AD

Alle klachten die gemeld zijn door hansio48