Klacht: Loungeset

op 28 juni 2017 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Hallo,
11 mei hebben wij bij de itek venray een loungeset ( Gardini San Marino ) gekocht. Deze is 26 mei bij ons thuis bezorgd.
Echter kwamen wij er achter dat er bij 1 kussen de stick in het midden eruit is en er bij 1 arm leuning van de bank het lak/materiaal eraf is.
Mijn vriend heeft 21 Juni een mail gestuurd met foto’s naar aanleiding van een telefonisch gesprek werd dit geadviseerd, dit gedaan. Echter daar gisteren naar heel vaak achter aan bellen ( zijn trouwens heel slecht telefonisch bereikbaar) antwoordt opgehad dat ze vandaag denken meer te weten.
Vanmiddag gebeld door Kevin van itek venray hij gaf aan dat wij de bank mogen komen terug brengen en een nieuwe mogen ophalen zo ook met het kussen.
Het kussen is geen probleem maar de bank is 1 geheel en kun je niet uit mekaar halen. Wij hebben deze extra thuis laten bezorgen daar wij niet beschikken over een bus of trekhaak/aanhangwagen. Dit ook uitgeteld, hij gaf aan dat hij geen bezorgdienst had en dat als wij hem omgeruild willen hebben wij zelf ervoor moeten zorgen dat hij daar komt en de nieuwe bij ons. En dit ook op onze kosten….
In mijn ogen de omgekeerde wereld… Je koopt iets voor 900 euro het gaat kapot en moet zelf ook nog extra kosten gaan betalen om een andere op te halen. Echter was er volgens hem geen andere optie. Ben hier echt niet over te spr3ken! Ik stuur ook foto’s van het probleem mee. Kan er echter maar 1 mee sturen. Dus doe nu alleen van de bank, foto van kussen kan als jullie willen ook gestuurd worden.

Als de bank bij ons thuis wordt omgeruild en een nieuwe kussen wordt geleverd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin en Lyan