Klacht: Loungeset

op 27 april 2017 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart heb ik via internet bij itek een loungeset besteld wat vrij snel werd bezorgd.
De verpakking waar de loungeset in zat was keurig en niet ingedeukt, maar toen ik de set eruit had en in elkaar wilde zetten was hij zo ontzettend verbogen en beschadigd dat ik de leuningen niet eens vast kon schroeven ..Direct foto’s van gemaakt en gemaild naar de klantendienst van itek die het vervolgens op PostNL wilde verhalen.
Nu zo’n 6 weken verder met diverse beloftes dat ze de set komen omruilen zit ik nog steeds met een compleet onbruikbare loungeset.Volgens itek hebben ze PostNL al diverse keren opdracht gegeven de set op te halen maar dat is natuurlijk gewoon een zoethoudertje..

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden op het moment dat itek mij een nieuwe compleet intacte loungeset bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jet43