Klacht: losse scherm

op 02 februari 2014 over Www.phonedokter.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik ben voor mijn kappote scherm geweest. Kort na de 1e reparatie kwam het scherm iphone los. Weer terug om hem goed te laten bevestigen. Volgende x toen mij iphone viel kwam het scherm weer los en ging kapot en ben ik het weer bij phonedokter laten repareren. Gisteren viel mij telefoon weer en gelijk was weer de scherm los en kapot. Mijn vriendinen zeiden dat er iets niet klopt een scherm kon niet zo snel los komen. Vandaag ben ik naar een ander winkel geweest om mijn scherm te laten vervangen en tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat er meerdere schroeven ontbreken. Hij vroeg waar ik voorheen was geweest. Het kan niet toevallig zijn dat zij de schroeven vergeten is te monteren want was er al eerder geweest toen de scherm los kwam!

Zelfde verhaal met mijn ipad. Meerdere keren moest ik er heen! Scherm was vervangen toen ik thuis kwam kon ik niet op internet (wifi). Volgende dag terug ow ze hadden iets niet goed geplaats ook geen sorry of zo! Week later viel ipad kontenu uit als je het scherm aanraakte. Weer terug hebben ze kosteloos het scherm weer vervangen. Maar ben wel voor 1 reperatie 3 x daar geweest!

Heb vandaag veel minder (€50,-) betaald en weet nu ook waarom steeds mijn scherm losjes zat!

Ik wil graag weten waarom ze niet alle schroeven monteren? En wil het bedrag die ik vandaag heb betaald terug! Want dat het scherm iedere x los komt is duidelijk!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Www.phonedokter.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Www.phonedokter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chotanaq