Klacht: Loslaten isolatiekorrels

op 28 september 2016 over Pluimers Isolatie BV in de categorie Klusbedrijven

Ongeveer drie jaar geleden hebben wij ons huis laten isoleren door Pluimers Isolatie.
Bij ons eerste gesprek bleek dat Pluimers veer duurder is dan vergelijkbare bedrijven. Volgens de verkoper was dat omdat ze een goede servicedienst hebben die andere bedrijven missen.
Nu, na ongeveer drie jaar komt er bij wat hardere wind en bij warm weer nog steeds wolken isolatie naar beneden. Dit geeft veel rommel op ons terrein en in de tuin. Ook de buren klagen erover.
Klacht gemeld, daarna twee weken niets gehoord. Weer gemeld en vandaag is er iemand langs geweest.
Zijn advies was om een strook rubber te laten monteren zodat de isolatiekorrels niet meer naar buiten kunnen en wegwaaien. Ik heb gezegd dat hij dat dan moest uitvoeren, maar dat deed hij niet en het zou veel te duur zijn. Een stelling bouwen, al met al twee man twee dagen werk. Vreemd eigenlijk, het isoleren kon vanaf de ladder en het hele huis was in vijf uur gedaan.
Vandaag weet ik dat service bij Pluimers een woord uit een folder is, maar als het nodig is laten ze je afzakken en rijden weer snel weg en wensen je verder nog een fijne dag.
Kortom Pluimers is een duur bedrijf wat mensen in de auto laat slapen en niet goed voor ze zorgt en alleen service op papier heeft.
Een echte AFRADER

Als Pluimers een rubber afdichting maakt zodat ik en de buren geen rommel meer in de tuin hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pluimers Isolatie BV over deze klacht.

Bericht van Pluimers Isolatie BV

2 maanden geleden - Geachte familie Bassa, uw klacht op de site klacht.nl is niet correct, u bent vergeten wat te vermelden. Uw buitenmuur sluit niet aan aan de dakplaten, hierdoor zijn er parels in de dak overstek gekomen. Indien u deze opening dichtmaakt, let wel is niet veroorzaakt door Pluimers, bent u van uw probleem af. Dit is u ook medegedeeld toen onze technische buitendienstmedewerker uw klacht ter plekke heeft beoordeelt. Voor Pluimers is het geen terechte klacht en verzoeken wij u vriendelijkst uw klacht te verwijderen.

Reactie van de melder van de klacht Jan Bassa

2 maanden geleden - De verkoper van Pluimers is hier ter plaatse wezen kijken en heeft toen een prijs gemaakt. Er is geen mededeling gedaan wat er voor een probleem op zou kunnen treden. De meneer die is wezen kijken heeft een conclusie getrokken zonder te kijken. Hij is door het dakraam gegaan en vanaf de dakgoot kon hij niets zien, was zijn mededeling. Wel vond mijn vrouw een smerige voetafdruk op het tapijt. Garantie is bij Pluimers alleen een woord op papier, maar als er een probleem is gaat direct het afschuifsysteem in werking. Het blijft een echte AFRADER.

Bericht van Pluimers Isolatie BV

1 maand geleden - Geachte familie Bassa, Tijdens de inspectie is vastgesteld dat de isolatie door een open verbinding is ontsnapt tijdens het vullen van de spouw. Dit is mogelijk door en opening tussen spouwmuur en dakplaten. Omdat dit een bouwkundig ongezien gebrek is, is dit niet de verantwoording voor Pluimers.Dit is gecommuniceerd tussen onze inspecteur en u zelf. Nogmaals verzoeken wij u vriendelijkst uw klacht te verwijderen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Bassa