Klacht: Loonbeslag huwelijkse voorwaarden

op 27 maart 2019 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Afbetaling van schuld, wordt nu na 7 maanden omgevormd tot een nieuwe vordering, met extra proces kosten a 319,70. door directe invordering aangeleverd aan de werkgever van onder de huwelijkse voorwaarden gehuwde partner, van voorafgaande schuldenaar, die t exploot nooit heeft ontvangen, op t huidige woonadres.
Wordt door GGN in de akte aangevoerd als gemeenschap van goederen.

Wederom stelt GGN zich boven de wethandhaving, de akte van huwelijkse voorwaarden wordt wederom genegeerd.
2x heeft GGN na overleg van de akte huwelijkse voorwaarden de inbeslagname terug betaald.

Afspraken en uitvoering van betalingen, gelden dus niet bij GGN.

En de verplichting tot handhaving wetgeving (inzage akte huwelijkse voorwaarden) wordt genegeerd.

GGN, vastgelegde huwelijkse voorwaarden dienen te worden gerespecteerd, eerdere achteraf terugbetaald onterechte loonbeslagname's dienen per direct te worden ontheven.
Het is onbegrijpelijk dat de wettelijke handhaving door GGN wordt overschreden, en onterechte beslagname's worden gegeven, en de onterechte vordering pas na 6 weken wordt terugbetaald.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van GGN Mastering Credit

1 jaar geleden - Geachte mevrouw,Wij hebben kennis genomen van uw klacht en wij zullen u op korte termijn nader berichten.Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit N.V.

Reactie van de melder van de klacht Delony

1 jaar geleden - Het is onbegrijpelijk dat de akte van Huwelijkse Voorwaarden met koude uitsluitingen wederom niet worden nageleefd. Ggn, beschikt over de akte aangezien ik deze op 13-2-2017 heb aangeleverd, aangaande het dossiernummer 3467017.In de reacties die ik heb ontvangen per mail wordt aangegeven dat een mogelijke reactie na minimaal 10 werkdagen wordt beantwoord.GGN heeft de wettelijke verplichtingen volstrekt genegeerd, en misbruik gemaakt van mij als rechtspersoon, door een loonbeslagname uit te voeren onder vermelding van gemeenschap van goederen. Daarbij is de akte niet aangeleverd aan de eventuele schuldenaar, terwijl dit wel tot de wettelijke verplichting behoort.En daarbij: een dossier daterend uit februari 2017 ? Wordt zonder voorafgaande overhandiging op het huisadres, overgedragen naar de werkgever van de niet wettelijke schuldenaar ?Voorafgaand heeft GGN de wettelijk verplichte terugbetaling van de inbeslagname langdurig uitgesteld, nu wordt dit geschil. wederom getraineerd., dmv websitevermeldingen, die zijn ingevuld, en vervolgens niet worden geautoriseerd.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 04 april 2019 om 14:37 geantwoord

Geachte mevrouw,

Omdat wij de privacywetgeving dienen te respecteren, kunnen wij op dit platform niet inhoudelijk in gaan op uw klacht. Daarom hebben wij u bij separate email d.d. 4 april 2019 nader inhoudelijk bericht.

Wij vertrouwen er op dat hiermee uw klacht naar behoren is beantwoord.

met vriendelijke groet,
GGN Mastering Credit N.V.

Reactie van de melder van de klacht Delony

1 jaar geleden - GGN hoort de wetgeving te handhaven, en hun belofte na te komen. Tot op heden is dit niet gebeurd.

Heeft op 23 juni 2019 om 22:45 geantwoord

GGN stelt zich boven de wet! Excuseert zich schriftelijk, erkent, dat de akte van huwelijkse voorwaarden, wederom is genegeerd, (gegevens waren al sinds 2015 geregistreerd, en bekend) maar, desondanks is het \"derden beslag\" uitgevoerd.
Iedere \"gerechtdeurwaarder\" is juridisch verplicht, om de wetgeving na te leven. en heeft de verplichting om \"aktes\" op te vragen bij de rechtbank, dit staat in de wet.

Reactie van de melder van de klacht Delony

1 jaar geleden - Een klacht is niet eenzijdig opgelost, als de andere partij (GGN) de wetgeving niet uitvoert, fouten en overtredingen schriftelijk toegeeft, maar deze wederom negeert. Iedere gerechtsdeurwaarder is verplicht, de akte van huwelijkse voorwaarden op te vragen, en na te leven. Geen achteraf excuses schriftelijk over te dragen, aangezien de gegevens al sinds 2015 administratief in hun bestand zijn opgeslagen. En vervolgens, de derden inbeslagname met 3 maanden te trakteren.

Reactie van de melder van de klacht Delony

1 jaar geleden - Jullie site wordt gehackt, alle reacties worden beantwoord in Slavische taal.

Alle klachten die gemeld zijn door Delony