Klacht: Loonbeslag aanslag 2016

op 10 augustus 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Januari wijziging rekeningnummer doorgegeven, is niet doorgevoerd, eind mei deurwaarder op de stoep, betalingsregeling aangevraagd, moest in 3 maanden betaald worden. Maandbedrag was te hoog, brief gestuurd met ander voorstel, niks gehoord. Nu ineens loonbeslag.

Als het loonbeslag opgeheven wordt en we tot een regeling kunnen komen die wij kunnen betalen. We willen wel betalen maar we kunnen niet.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

Reactie van de melder van de klacht Daisy54

7 maanden geleden - Na de grootste schrik en verbijstering, kan ik het nu wat beter relativeren en is het de weg die bewandeld wordt. Het is alleen een beetje zuur als ik beter had opgelet had ik gemerkt dat het niet afgeschreven werd en eerder actie kunnen ondernemen. We laten het loonbeslag maar lopen, als ik nu nog zou betalen krijgen we weer dat langs elkaar gaan van de geldstroom en betaal ik dubbel straks. Het is helaas niet anders.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daisy54