Klacht: Locatie opleiding

op 14 april 2016 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Je geeft aan dat je enkel en alleen op de avond naar school kunt, wat doet Scheidegger? Plant alles op een dagopleiding. Geef aan dat ik graag in Zwolle naar les wil. Wat doet Scheidegger? Stuurt mij helemaal naar Utrecht. Contact opgenomen met Scheidegger, die geven het standaard antwoord: ”Er zijn niet genoeg mensen om de studie in zwolle door te laten gaan”. Dit is mij niet verteld voordat ik mij opgegeven heb. Als ik dit wist, had ik helemaal geen studie van Scheidegger afgenomen, JUIST omdat ze avondschool als optie hadden, heb ik dit gekozen.

Les stof is erg verouderd, we werken uit een boek van 2008?! Met ICT infrastructuur hebben ze het over Windows XP!
Erg onduidelijke Econnect! Wordt heel laat een planning vrij gegeven!!

Prijs compensatie voor de reiskosten(300km per les) plus aanvullende compensaties.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 02 juni 2016 om 10:48 geantwoord

Beste Chris,

Wij hebben onlangs een reactie verstuurd op jouw klacht. Aangezien wij geen reactie hebben ontvangen, gaan we er vanuit dat de geboden oplossing voldoende is. Wij willen je veel succes wensen met de rest van jouw opleiding en willen je bedanken voor jouw feedback.

Klachtencommissie - Scheidegger Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door chrisbeen90