Klacht: Locatie Noordiek

op 30 juli 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Voor 1200€ zijn wij gedumpt bovenop het Grillrestaurant ,wat geopend is van 10-22 uur Incl.parkeerplastsen en doorgaande weg!!!! Terwijl Noordiek F002 en F004 leeg staan ! Al ruim uur bij receptie geweest en 30 min aan telefoon met Oostappen reserveringen ….maar niemand luisterd! Zelfs geen voorstel ,niets nada! Daarbij alle bungalows wel verhuurd aan Polen!!!!! Alle bungalows??? Wik Nederlanders kunnen daar niet in,wilde we wel al voordat we deze Noordiek ingingen !!!!!! Help….wij hebben recht tot omboeking of compensatie!!!!!!

Omboeking naar vak F met Noordieks,was ook DE voorkeur en vak S ,heerlijk rustig aan het water! Onze kinderen nu gericht op Vreselijk lawaaierig Restsurant ,mensen hangen buiten op terras en voorbijgangers met auto's en herrie polen!!! Onvoorstelbaar dat voor 1200€,2800 gulden!!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht @nj@

2 maanden geleden - Oostappen wil de klacht niet behandelen, hoe slecht is dit!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door @nj@