Klacht: Lindorff meent mij m.b.t. 2 vorderingen meermaals te hebben aangeschreven..ik weet nergens van

op 14 februari 2018 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lindorff meent mij inzake 2 dossiers meermaals te hebben aangeschreven, daardoor is de rente buitenproportioneel opgelopen op de vordering. Daarnaast rekenen zij veel te hoge incassokosten welke de wettelijke toegestane hoogte ruim overschrijden.
Jarenlang heb ik geen enkel schrijven ontvangen aangaande de 2 dossiers welke zij hebben opgekocht van T-mobile en Wehkamp. Echter net voor de verjaringstermijn zijn de dreigende brieven op de mat komen vallen. Inzake wehkamp heb ik een regeling getroffen met Lindorff echter wil ik deze intrekken omdat ik meen dat zij onterecht hebben gehandeld. Ik ben ook zeer zeker voornemens de vorderingen over te dragen aan een jurist.
Concreet: jarenlang geen schrijven ontvangen aangaande de vonnissen, daardoor extreem hoge rente op de vorderingen welke mijnsziens onterecht zijn.

Gewenste Oplossing:

als de vorderingen nietig verklaard worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 15 februari 2018 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Saen075