Klacht: Lindorff is een grote dief oftewel zakkenvuller van andermans geld

op 04 februari 2014 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

ivm relatieproblemen uit elkaar gegaan. zit nu in de bijstand en nu kreeg mijn ex geld terug van de belasting. helaas heeft hij geen rekeningnr gewijzigd en is op mijn geblokkeerde rekening gekomen. brief geschreven naar lindorff dat het geld niet van mijn is staat zelf de naam van mijn ex bij vermeld bij de abn voor wie het bestemd is. ze wegeren het geld terug te stortten. belastingdienst is hierover ngelicht en die gaat het bij de oplichters want dat zijn ze het terugvorderen en terecht????????

het gestortte geld terug te stortten naar de belastingdienst wat niet van mijn is. zakenvullen met andermans geld. gewenste oplossing gewoon terug storten en geen mail sturen met opgelost want dat is gewoon standaard mail van deze oplichtersbureau. klachten en klachten komen geregeld in het nieuws van dit bureau de regering moet keer goed ingrijpen ipv mensen achter de vodden te lopen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Lindorff

Heeft op 25 februari 2014 om 08:18 geantwoord

Deze klacht is door Lindorff in behandeling genomen. Op 25 februari 2014 heeft klager een e-mailbericht ontvangen met enkele instructies.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kassa 23