Klacht: Lindorff benadert verkeerde persoon

op 15 augustus 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ontving ik een incasso vordering van Lindorff. De persoon die ze aanschrijven ben ik echter niet. De enige overeenkomst is de achternaam en het geboortejaar.

Gewenste Oplossing:

Als ik niet meer wordt lastiggevallen door Lindorff.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Lindorff heeft reclamant op 18 augustus 2016 gebeld, echter niet kunnen bereiken. Via een e-mail hebben wij verzocht om ons te voorzien van informatie zodat de klacht opgepakt kan worden. Echter hebben wij nog niets van reclamant mogen vernemen. Wij hebben vandaag nogmaals een e-mail verstuurd naar reclamant met de melding, dat als de klacht nog speelt, er een e-mail toegestuurd kan worden met de gevraagde informatie. Wij sluiten de klacht op het forum.

Alle klachten die gemeld zijn door Pannie3