Klacht: lift kapot

op 07 maart 2020 over Woonplus in de categorie Woningcorporaties

wij van de damlaan 3119ad kampe al veertien dagen met een kapotte lift en als je woonplus beld dan krijg je te horen dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de lift.wij betalen de huur aan woonplus en de service kosten ook en niet aan astralift die zij verantwoordelijk maken.Dan komt eindelijk een monteur en die komt tot de ontdekking dat hij kapot maar helaas hij heeft daar geen onderdelen voor [dat was een printplaat] maar dat een hele week voor er weer iemand verschijnt om te repareren.De lift is drie keer op en neer geweest toen zaten er weer mensen vast[monteur erbij ] gemaakt en nogeens mensen vast en dit duurt al 14 dagen.

als woonplus toegeeft dat zij verantwoordelijk zijn voor het onderhoud van de lift en een tegemoet koming voor de mensen die 14 dage vast gezeten hebben .Zij zijn in wezen gegijzeld

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonplus

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonplus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door idemag